SEO NEDİR?

SEO; Bir web sitesine gelen doğal ziyaretçi trafiğinin kalitesini ve sayısını artırmak amacıyla arama motorlarının kurallarına uyarak yapılan site içi ve site dışı iyileştirme (optimizasyon) çalışmalarıdır.

SEO olarak da bilinen “Arama Motoru Optimizasyonu”, Google, Yahoo, Bing, Yandex gibi çeşitli arama motorlarının aramaları nasıl gerçekleştirdiğini, İnternet sayfalarının nasıl taranacağını ve belirli anahtar kelimeler için web sitesinin nasıl optimize edilmesi gerektiğini anlama yöntemidir.

GMK YAZILIM SEO
Rekabet Stratejisi Hizmeti

GMK YAZILIM TEKNOLOJİLERİ  pazar ve rekabet analizini göz önünde bulundurarak en doğru anahtar kelime stratejilerini sizler için oluşturur ve uygular.

Teknik SEO Hizmeti

Arama motorlarının web sitenizdeki tüm sayfaları doğru ve istediğimiz şekilde kolayca bulmasını, taramasını ve dizine eklenmesini sağlıyarak trafiğinizi artırıyoruz.

Site İçi SEO Hizmeti

SEO uzmanlarımız; arama motorları, okuyucular, kullanıcılar ve potansiyel müşteriler için içeriklerinizi optimize ederek kaliteli trafik kazandırıyoruz.

Site Dışı SEO Hizmeti

Google’ın web sitenizi güvenilir ve yetkili olarak görmesini sağlamak için site dışı yaptığınız SEO çalışmaları ile çevrimiçi görünürlüğünü artırıyoruz.

E-ticaret SEO Hizmeti

Deneyimli SEO uzmanlarıyla kişiselleştirilmiş marka deneyimleri oluşturur, rekabet analizini gerçekleştirir ve satış hacminizi artırmak için doğru SEO stratejilerini uygular.

İçerik Planlama Hizmeti

SEO dostu içerik üreterek paylaşılmaya değer blog gönderileri oluşturuyor, ürün ve hizmet sayfalarınızı doğru planlamayla optimize ediyoruz.

SEO NEDEN GEREKLIDIR?

Bir siteye sahipseniz ve sitenizi gelire dönüştürmeyi istiyorsanız kesinlikle sitenin reklamını yapabilmeniz ve kullanıcılara bunu sunabilmeniz gerekmektedir. Bunu gerçekleştirebileceğimiz yöntemler:

1.       Google AdWords Reklamları: Google’ın sunduğu geniş reklam ağı sayesinde kullanıcılarınıza çok rahat ulaşabilirsiniz ve sitenizi tanıtabilirsiniz. Fakat bunun bir maliyeti olduğunu bilmeniz gerekmektedir. Çünkü bu yöntem sizin için oldukça masraflı olacaktır.

2.       Facebook Reklamları: Genellikle üye sayısının artması için verilen Facebook reklamları da, neredeyse AdWords kadar maliyetlidir. Facebook için de gerekli maddi masraflardan kaçınmamak siteniz için çok önemlidir.

3.       Diğer Sosyal Medya Kanalları: Twitter ve Linkedin’e reklam gönderebilmek için çok güçlü olmanız gerekmektedir. AdWords ve Facebook’a göre daha maliyetli olan bu firmalar öylesine reklamlarla sizi zora sokabilir.

4.       Satış Ortaklığı: Bütün bu reklam seçenekleri içinde maddiyatı en düşük olan kanal satış ortaklığıdır. Fakat bu yöntemin kötü yanı yapacağınız satışlardan komisyon vermeniz olacaktır.

5.       Offline Reklamlar: Televizyon, gazete ve dergilere göndereceğiniz reklamların geri dönüşleri çok uzun zaman alır ayrıca maliyeti çok yüksektir.

SEO Optimizasyonu ile Yükselmeye Hazır mısınız?

  • Site içi seo çalışması için meta etiketi, başlık, link yapısı düzenlemeleri ve daha 18 kriter uygulanır.
  • Site dışı seo çalışması için backlink oluşturma işlemleri ve daha bir çok kriter uygulanır.
  • Site içi ve site dışı seo haricinde 12 ana kriter tüm detaylarıyla en faydalı olacak şekilde uygulanır.
GMK YAZILIM SEO
GMK YAZILIM SEO

Profesyonel SEO Çalışması Nasıl Yapılır?

SEO çalışması yalnızca belirli kelimelerde sıralama yükseltmenin ötesinde bir süreçtir. SEO’nun amacı kullanıcıların yaptıkları sorgulara göre en doğru bilgi ve hizmeti verebilmektir. GMK YAZILIM TEKNOLOJİLERİ  olarak SEO hizmeti verdiğimiz firmalara en yararlı olacak içeriği, arama motorlarının teknik anlamda bu içeriğe daha kolay ulaşabilmesini ve içeriğin kalitesini arttırmak için bağlantı iyileştirmeleri gerçekleştiriyoruz.Alanında uzman SEO ekibimiz, eğitimlere katılarak kendini her an daha da geliştirmekte ve SEO’daki yenilikleri çalışmalarına titizlikle yansıtmaktadır. Kesintisiz ekip koordinasyonumuz sayesinde de bilgilerimiz daima güncel kalmaktadır.

SEO Çalışması Neden Gerekli?

SEO çalışmalarının kurumsal firmalar, e-ticaret firmaları, haber siteleri ve birçok blog için önemli bir dijital pazarlama ağı vardır. Etkin yapılması durumunda iyi sonuçlar alınabilecek olan SEO çalışması ile ürünleriniz ve hizmetleriniz, ilgili anahtar kelimeler üzerinden tespit edilip ilk sayfaya gelmeniz sağlanarak marka bilinirliğiniz ve satış oranlarınız üst seviyelere çıkacaktır. Kaliteli yapılan bir SEO çalışması birçok firma için etkili bir pazarlama ağıdır.

SEO Teklifleri Neye Göre Belirleniyor?

SEO fiyatlarını belirleyebilmek için bir ön analiz süreci gerekmektedir. Bu aşamada sitenin son 2 yıla ait trafik değerleri, trafiğinin kanallara göre dağılımı, rekabetteki konumu, trafik aldığı ve düşüş yaşadığı kelimeler, Google parametrelerine uyumluluk seviyesi ve domain otoritesi incelenir. Bu analiz rapor haline getirilerek müşteri ile paylaşılır. Sonrasında maliyet değerlendirmesi yapılarak teklif sürecine geçilir.

SEO Hizmeti

SEO hizmetini eksiksiz bir şekilde alabilmek, bu süreci sağlıklı bir şekilde ilerletebilmek için kaliteli bir kurumsal SEO danışmanlığı almanız son derece önemlidir. Özellikle kurumsal sitelerde içeriklerin az olacağı dolayısıyla index sayılarının da az olacağı düşünüldüğünde bu sitelerin site içi optimizasyonlarının kusursuz olması gerekir. Alacağınız kurumsal SEO danışmanlığı dahilinde sitenizi iyi optimize edebilecek, eksikleri görüp bunların düzeltilmesi için çalışmalarını gerçekleştirecek bir firma ile çalışmanız sizi arama motorlarında çok daha hızlı yükseltecektir.
Eğer çalışılacak kurumsal site bir e-ticaret sitesi ise bu durumda ilgili anahtar kelimelerde üst sıralarda çıkmak da yeterli değildir. Çünkü siteye giren ziyaretçilerin çoğu potansiyel müşteri adayları olduğundan sitenin kullanıcı dostu olması, alışveriş aşamalarında herhangi bir aksaklık yaşanmaması kurumsal SEO hizmetlerinde son derece önemli olacaktır. Bu nedenle kurumsal SEO hizmeti alırken dönüşüm hunisi nedir nasıl kullanılır bilen firmalar ile çalışma ortağı olmanızı öneririz. Bu sayede sitenize giren ziyaretçilerin hangi aşamalarda ürünü almaktan vazgeçtikleri görülebilir, buna göre optimizasyonlar yapılabilir.

SEO Optimizasyonunda En Temel Kriterler Nelerdir?

Seo çalışmasının en temel kriterleri nelerdir? Hangi yöntemlerle Google’da ilk sayfaya yükselebilirsiniz, hiç merak ettiniz mi? Çok kısa bir özetle en temel kriterleri yan taraftan inceleyebilirsiniz!

 

Temel SEO Ölçütleri

Benzersiz biçimde site içeriklerinizin baştan oluşturulması.
Hedef kitlenizin alışkanlıklarına uygun arayüz oluşturulması.
Google tarafından önerilen SEO yönergelerine bağlı kalarak, SEO planı belirlemek.
Site içi ve Site dışı SEO optimizasyonları uygulamak.
Web sitesini belirli bir müddet izleyerek üzerinde tekrar çalışmalar yapmak.
Takip eden zamanlarda site sıralamalarınızın her zaman üst sıralarda kalması için eylem planı oluşturmak.

Mobil Seo

Mobil seo çalışmasında responsive tasarım, mobil açılış hızı, link yönlendirmeleri uygun şekilde düzenlenmektedir.

Site İçi Seo

meta etiketi girişleri, link yapısı ve başlık düzenlemeleri, cache kontrolleri en uygun şekilde yapılır.

Tasarımsal Seo
Resimlerin alt etiketleri, isimleri, menü yapısı vb. konular en ince ayrıntısına kadar düzenlenmelidir.
 
Yazılımsal Seo
Site haritasının oluşturulması, sitenin doğru kodlanması, dosya sıkıştırma gibi bir çok kriter uygulanır.
 
Hosting Bazlı Seo
Hostingin ping süresi, lokasyonu, kapasitesi, ram ve işlemci özellikleri web sitesine en uygun şekilde kullanılmalıdır.
 

65% SSL KULLANIM ORANI

Google aramalarında en üst sırada çıkan sonuçların %65'i HTTPS kullanmaktadır.

49% HEMEN ÇIKMA ORANI

Google ilk 3 sıra içindeki web sitelerinin ortalama "hemen çıkma oranı"" Yüzde 49'dur.

45% İÇERİK UZUNLUĞU

Yüksek aranma hacimli kelimelere göre yapılan aramalarda Google ilk 3 sıralamasında bulunanların diğer sitelere göre içerik uzunluğu oranı: %45

11.000% TOPLAM BACKLINK SAYISI

Google'da ilk sırada çıkan bir arama sonucunun, 10'uncu sırada olan siteden en az 10.000 daha fazla backlink aldığı tespit edilmiştir.

20% FARKLI SİTELERDEN GELEN BAĞLANTILAR

Google sonuçlarında ilk sıralarda olan sitelerin diğer sitelere oranla farklı web sitelerinden aldığı fazla baclink oranı yüzde 20 daha fazladır.

18% İÇERİĞİNDE ANAHTAR KELİME OLMAYANLAR

Google sonuçlarında ilk 3'te çıkan web sitelerinin %18'inin içeriklerinde anahtar kelime bulunmuyor. Sadece Title ve Description'da keyword yazıyor.