Neden YouTube’da Reklam Vermeliyim?

  • YouTube, son güncel verilere göre Türkiye’de en çok kullanılan sosyal medya platformu konumunda. Dolayısıyla YouTube’da profesyonel reklam çalışmaları yaparak hedef kitlelerinize ulaşabilmeniz mümkün.

    • YouTube’da reklam çalışmaları yaparak web sitenize trafik çekebilir,
    • Yeniden pazarlama kitleleri oluşturarak e-ticaret sitenizde belirli ürünlerle etkileşime geçen kişilere video reklamlar gösterebilir,
    • YouTube kanalınızın izlenme sayısını ve etkileşimlerinizi artırabilir,
    • Marka bilinirliği stratejileriyle uygun ücretlerle yüz binlerce kişiye kısa sürede ulaşabilir,
    • Video reklamın gücüyle akılda kalıcılığı artırabilir,
    • E-ticaret sitenizdeki ürünleri sergileyebilir ve doğrudan satış odaklı çalışmalar yapabilirsiniz.
    •  

Atlanamayan Reklamlar

Bir mesajınız mı var? Atlanamayan yayın içi reklamlar size göre! Müşterilerinize vermek istediğiniz tüm mesajı tek bir videoda verebilirsiniz.

Bunları ne zaman kullanmalıyım?

Reklam izleyicisine vermek istediğiniz bir mesaj varsa ve bunu tek bir reklam içinde sunuyorsanız bu reklam size göre.

İşleyiş şekli

Atlanamayan reklamlar en fazla 6 saniye sürer. Video başlamadan önce, video yayın sırasında veya video oynatılıp bittikten sonra bu reklamlar gösterilir. İzleyiciler bu reklamları geçemezler yani reklam atlama seçeneği bu reklam türünde yoktur.

Reklamlar nerede gösterilir?

Atlanamayan reklamlar Youtube içerisindeki videolarda veya Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki iş ortağı sitelerde ve uygulamalarda göserilebilir.
Hangi kampanya hedeflerinde atlanamayan reklamlar kullanılır?

  • Marka bilinirliği ve erişimi arttırmak.

Atlanabilir Reklamlar

Reklamınızı YouTube’daki videolardan hemen önce gösterebilirsiniz. Görüntülü Reklam Ağı’nda göstermek istediğiniz video içeriğiniz varsa yine bu reklam seçeneğini kullanabilirsiniz. 

İşleyiş şekli
Video reklamlarınız bir videodan hemen önce, video sırasında yada video bitiminde oynatılabilir. İzleyiciler video reklamınızı 5 saniye sonra atlayabilirler.

Yayın içi reklamları hangi amaçla kullanabilirsiniz?

Potansiyel müşterilerinin kazanımı.
Web sitesi trafiğinin arttırılması.
Marka bilinirliği ve erişimin sürdürülmesi

Video Discovery Reklamları

Ne zaman kullanmalıyım?

Keşfedilmek ister misiniz? Cevabınız evetse bu reklam modeli tam size göre. Reklamlarınız Youtube ana sayfasında yan alanda veya mobil cihazlarda Youtube ana sayfasında gösterilebilir.

İşleyiş şekli

Bu reklam türünde reklamınız videonuzun küçük tanırım resmi ile birlikte birkaç cümleden oluşur. Reklamın görünümü reklamın çıktığı alana göre değişiklik gösterebilir. Video Discovery reklamları kullanıcıları reklamınızı tıklamaya davet eder. Sonrasında videonuz Youtube izleme sayfasında oynatılır ve izlenir.

Reklamlar nerede gösterilebilir?

Video discovery reklam modelinde reklamlarınız; YouTube arama sonuçlarında, ilgili YouTube videolarının yanında ve mobil cihazlarda YouTube ana sayfasında gösterilir.

Hangi kampanya hedefleri video discovery reklamlarına izin verir?

  • Ürün ve marka üzerinde düşünmeye iten kampanyalarda.
  • Hedef belirtilmeden oluşturulan ve keşif amaçlı oluşturulan reklam stratejilerinde.

Bumper Reklamlar

Bumper reklamlar, Marka farkındalığı ve bilinirliğini arttırmak için idealdir.

Bunları ne zaman kullanmalıyım?

Hedef kitlenize kısa ve akılda kalıcı bir mesaj vermek istediğinizde bu reklam kampanyasını kullanabilirsiniz.

İşleyiş şekli

Bumper video reklamları 6 saniye veya daha kısa sürer. Bu reklamlar bir videodan önce, video sırasında ya da video bitiminde gösterilir.. İzleyicilerin reklamı atlama seçeneği yoktur.

Reklamlar nerede gösterilir?

Bumper reklamlar YouTube videolarında veya Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki iş ortağı sitelerinde ve uygulamalarında yer alan videolarda gösterilebilir.

Hangi kampanya hedefleri bumper reklamları kullanır?

  • Marka bilinirliği ve erişimi arttırmak.

YouTube Masthead Reklamları

Masthead reklamlar; hem mobil cihazlar hem bilgisayarlar hem de TV ekranlarında Youtube ana sayfasında en üst alanda görülen reklamlardır. Masthead reklamlar yalnızca Google satış temsilcisi aracılığıyla rezervasyon esaslı olarak kullanılabilir.

Ne zaman kullanmalıyım?

Bu reklam türü yeni bir ürün, hizmet veya lansmanı duyurma için yada çok kısa sürede geniş bir kitleye erişmek için kullanabilirsiniz.

İşleyiş şekli

Bu reklam türünde işleyiş şekli yayınlandığı alana göre değişkenlik gösterir. Masaüstü yani bilgisayarlarda YouTube ana sayfasının en üst kısmında 30 saniyeye kadar sessiz şekilde otomatik olarak oynatılır.  Videonun sesini açmak isteyen kullanıcılar isteğe göre sesini açabilir. Ana reklam videosunun yanındaki alana ek olarak 2 reklam videosu daha ekleyebilirsiniz. Otomatik oynatılan bu reklam videosundan sonra video küçük resim olarak ekranda görülür. Kullanıcılar resmi tıkladığında videonun yüklendiği Youtube sayfasına ulaşır.

 

Youtube Reklam Verme Kriterleri

Cinsiyet

Satış potansiyelinize göre cinsiyet stratejinizi belirleyip youtube reklam yönetiminizi gerçekleştiriyoruz.

Yaş

Markanızın yaş satış potansiyeline göre belirli yaş gruplarına youtube reklamlarınızı gösteriyoruz.

Lokasyon

İstemiş olduğunuz lokasyonlarda youtube reklamlarınızı yayınlıyoruz. Daha verimli, etkili sonuçlar elde ediyoruz.

İlgi Alanları

İlgili alanlarına göre strateji belirleyip youtube reklamlarınızı yayınlıyoruz.